Tags

, ,

Dar zilele ce trec nu iartă și te-nsemnează cu un crin pe umărul drept, Luluș am fost corectă și te-am iubit mereu. Mi-am luat un câine, să ies să mă plimb cu el. Desigur că și cu tine mă plimbam râdeam și chiuiam, dar Mița, nu e vinovată că am îndrăznit să mai iubesc odată, și cum ți-am promis doar ție, Luluș, n-am să mai iubesc băiat vreodată. Căci atunci când ai întins cu raza de lumină și mi-ai atins obrazul, ai strâns dragostea toată de-ai înecat și oceanul, din dragostea mea tu ai crescut, copil mi-ai fost tată mi-ai ajuns, dar tu vei putea ierta trădarea, Mița nu-i băiat, e fată, haide Luluș, mă iartă!

Știu ce vei spune, apoi 3 săptămâni,3 zile și 3 ore vei mai uita să-mi zici de dimineață, Luluș te așteaptă! Și vei pleca agale, condus de propria soartă, 3 ture-n jurul blocului și vei ofili toți trandafirii. Superbii trandafiri albi, de mătase, nu fii prea dur cu ei, și de se vor usca, adu-i aici în casă să nu îi irosim, măcar așa cum au rămas.

Și totuși Luluș, nu poți ierta cățelul? Cruță-l că te va iubi, doar ești copilul meu. Nimic din trupul tău nu e de la mine, căci frumusețea ta nu-i lacrimă de om, ești imperfectul în perfecțiunea unui diamant de cristal. Îmi plac rubinii îi ador, mă știi doar, cel mai bine. Nici să te mint nu pot, nici adevărul nu mai e un mister pentru tine, însă toate acestea îmi formează iadul, căci deținerea adevărului suprem sau a minciunii veridice, sunt asemenea polilor pământului, nu se vor întâlni niciodată, însă împreună formează un pământ. Raiul și iadul împreună formează pământul. Și zilele ce fel de schimbă, azi e mâine, azi e ieri, ieri e azi și mâine-i ieri. Și dimineața, nu e seară, seara-i noaptea, noaptea-i vară.

Și iată, că mă întorc cu ochii în lacrimi la tine, Luluș mă iartă! Am uitat azi să-ți dau bomboane, durerea-i mare, dar doar de ai putea, măcar odată să faci cum îți zice ție mama. Mița e cățelul nostru, plimbă-l, iară când te întorci, am ce-ți place ție.

Dimineață de iarnă, zăpada e numai bună de săniuș.

-Hai Luluș, dă-te jos din pat, treci alături de mine în fața sobei să îți spun ce surpriză ți-am pregătit. Ia-ți și blănosul că-ți mai ține puțin de cald. De la un timp am observat că îl cam arunci pe ursache de lângă tine, nu-ți mai place să dormi cu el? Să știi că se supără, sau te mărești cumva și nu-ți mai place de el? Luluș mi-ai promis că vei avea grijă…

Bine bine, hai că te-am ținut destul în suspans, s-a deschis o nouă cofetărie în oraș, nu e departe de noi, cu un zbor de sanie și o privire la ceas ajungem acolo imediat. Știu că îți place plimbarea cu sania de aceea…. exact ți-am cumpărat o sanie. După cum m-am uitat în oferta lor, sortimentele sunt în jur de 50, la fel de greu mi-a fost și mie să mă decid, dar știu ce aș alege de acolo fără să clipesc, prăjitură de ciocolată cu banane. Știu, sună delicios. Îmbracă-te și hai să mergem.

 Atâtea amintiri cu tine. Numai pentru acea prăjitură de ciocolată cu banane ar trebui să mă ierți, dar să mă ierți Luluș, promit că nu mai fac, însă te rog, hai să păstrăm cățelul.

