Tags

, , ,

Ne pregătim să plecăm din Austria, spre surprinderea mea, mașina neagră parcă ne urmărește. E un vis care pare că prinde contur, un vis ce trece pragul dimensiunii a9a îl simt cum se apropie de mine și mă tem, mă tem că tot ce am consolidat cu Luluș al meu se năruie.

Din mașina neagră a coborât un bărbat, un chip strălucitor, un zâmbet ce te face să tremuri, niște ochii albaștri în care poți vedea viitorul, statură dominantă, însă protectivă.

-Luluș te văd ca prin ceață, ce faci? Unde pleci? Luluș nu te duce la el!

Luluș e strălucirea ce lipsea bărbatului. Luându-l în brațe s-a contopit cu el și a produs scânteia. Aici și acum e sfârșitul.

Cu pașii temători se apropie de ea. Chiar și mie îmi tremură picioarele, îmi tremură inima și îmi vărs ochii în batista cu parfum de iasomie.

-Atâta timp te-am căutat și sunt fericit că te-am găsit. Am întâlnit un bun prieten care m-a împins să fac asta, a zis că te cunoaște, că știe ce simt și că meriți tot ce e mai bun. Nu știu dacă te merit, dar te iubesc. Numele meu e Luluș!

Acum 15 ani, pe când ea era o copilă în vârstă de 8 ani a cunoscut un băiat, mai mare ca ea, de 15 ani. Jucându-se în parc, l-a văzut plângând, s-a apropiat de el zicându-i:

-Joacă-te cu mine!

-Ce mică și inocentă ești tu, dar vezi tu, eu iubesc, iar inima mea s-a rupt în două.

Micuța noastră i-a șters lacrimile, l-a încurajat să se joace. Lacrimile le-a strâns și le-a așezat frumos în batistuța ei cu parfum de iasomie. Băiatul s-a jucat cu ea până când mama fetiței a chemat-o în casă.

Înainte de culcare fetița și-a făcut rugăciunea, a scos batista și s-a rugat ca băiatul să nu mai plângă și să lipească cele două jumătăți ale inimii lui la loc. Spre surprinderea ei în următoarea zi a apărut EL, Luluș. Copila i-a promis că va avea grijă de el, iar Luluș și-a dat cuvântul că nu o va lăsa niciodată să plângă și să aibă inima frântă. Dar în tot acest timp Luluș l-a căutat pe acel Luluș perfect pentru ea, acela care nu o va face să plângă, acela care o va iubi și pe care ea îl va iubi.

În ziua în care l-a găsit, Luluș a plecat la mare, furând sentimentele ei, ținute în acel oscar de jucărie.

