Tags

, ,

Și Luluș îi zise: Iubita mea, nu îți voi spune o poveste, poveștile sunt pentru oameni mari. Tu nu ești decât un copil. Iubește-l pe Luluș!

Aici a încept povestea cu al nostru Luluș. Luluș e al meu. Luluș a intrat în viața mea când mă așteptam mai puțin. Când viața mea era în declin…

-Ce faci, de ce nu dormi?

Zi-mi cum te cheamă, nu mai țipa…. Luluș ești dulce, lasă-mă să te strâng în brațe. E dreveme, de ce nu dormi, hai nu mai plânge.

Se întâmplă să treacă atâta timp uneori să uiți cum lucruri ți-au schimbat viața, dar pe Luluș nimeni nu-l va uita, nimeni din mine, nici cea mai mică părticică din tot ce a fost sau ce este EU.

Luluș nu te pot certa, să nu plângi. Am să am grijă de tine, ești micuț, nu ar trebui să crești.

Ai să-mi ierți tot ce am gândit despre frunzele care cad, despre pisicile care miaună, despre inimile care bat. Acel timp inexistent, acel timp care e din viitor, timpul care a cerut iertare, mai lasă-mă un minut, amintește-ți de zilele cu soare, hai în New York. Dă-te cu parfum de iasomie Luluș, primăvara vine, cheamă soarele și dă-i un suc, iar cerului cântă-i odă a luminii.

Luluș mă iartă, Luluș mă cheamă, Luluș mă iubește. Cere-mi viața, dar o ai deja, cere-mi tot din ce ți-am dat deja. Amintește-ți din viitor cum te-a părăsit, ca să fii înaintea lui când îl vei părăsi.

Dar Luluș nu mă iubește cum mi-e dor, e un copil, iar eu îi sunt mamă, Luluș e un frate, mă iubește ca pe o soră, Luluș e un tată mă iubește ca pe o fiică. El e cerul și pământul, cel ce mă cheamă, cel ce mă alungă. De dimineață până seară, mi-e dor de Luluș, îl aud, mă strigă, mă cheamă. Ia-mă de mână și hai să fugim. Lui Luluș îi place la mare, vom merge la mare, dar nu te voi lăsa. Promite-mi că nu fugi de mine, scoicile îți vor fi mrejele, te vor ademeni, dar tu, să nu pleci căci fără tine… mă voi întoarce, la ce mi-a fost dat să trăiesc până a te cunoaște. Iar azi ce visez, mâine se va îndeplni și am visat că ai murit, să nu mori Luluș căci n-am să te las, iar de-i muri eu te voi aduce înapoi. 

