Tags

, , , , ,

Luluș, am altă surpriză pentru tine și vei fi încântat. Ți-am spus eu cât de mult te iubesc eu pe tine? Poate de multe ori, însă acum e mai special. Luluș te iubesc! Ți-am adus porția de bomboane și pe lângă bomboane și o ciocolată cu alune. Nu am găsit cu mentă, dar alunele sunt întregi, deci servește-te cu încredere. Te-am învățat de atâtea ori că ciocolata nu se mănâncă, că doar nu o înfuleci cu pâine, Luluș mamă, ciocolata se savurează. Am să-mi deschid o fabrică de ciocolată, afacere profitabilă și ciocolata la ea acasă și am să te învăț cum să mănânci toate soiurile de ciocolată sau ce să faci cu ele. Lăsând visul ciocolatiu la o parte, mi-e poftă de rodii și clementine, pentru un profanator al lumii fructelor, asta e suspect, se pare că cedează corpul… De ce Luluș zi-mi ce se întâmplă? Am luat bilete să plecăm la mare, și dintr-o dată mă simt fără simțire, fără vlagă și fără sentiment, zi-mi ce ai făcut. Luluș ce faci?!….

Au trecut 5 zile. Luluș a dispărut, cel mai probabil a plecat la mare, căci a luat ambele bilete. Mă gândeam că le-a luat pe amândouă ca să mă oprească din drum, însă după ce a ieșit din scara blocului s-a urcat într-o mașină, nu știu cine era; de când a plecat Luluș, lumea mea se năruie. Dependența de el, de atâția ani, din ziua în care m-a trezit din somn, nu ne-am despărțit niciodată mai mult de 3 ore și acum 5 zile deja e prea mult. Luluș singur la mare, ce se va face fără mine, cum va rezista Luluș, mai bine mi-aș da inima să aflu unde e, să-i zic că îl iubesc și să aibă grijă de el?

Le aud pe fete mereu că mă întreabă:

-Dragă dar cine e acest Luluș? E frumos? Are mușchi?

-Luluș, al meu Luluș le are pe toate. Din asemenea răspuns de obicei nu iese nimic bun, nici primăvară, nici vară nici iarnă nici toamnă. Și încă o mie de întrebări, însă toate vor primi un răspuns ambiguu, Luluș e al meu.

-Mai lasă vara, mai lasă anotimpurile, ne vorbești în dodii, ne reciți din Biblii. Niciun bărbat nu aparține unei singure femei.

-Luluș nu e un bărbat…

Șocul de pe chipul fetelor se putea citi ca o broșură pentru facultăți. Și ce zâmbet senin și ce gală când mergeam la operă. Iar sclipirea din ochii lui vorbea, de sentimente. Dacă până să plece Luluș mai simțeam ceva, nici pentru Mița nu mai simt măcar compasiune, nimic..mă lasă rece zâmbetul bătrânei ce stă alături, însă orbită de grija ce i-o purtam lui Luluș nici nu o observasem, ce păr argintiu are, ce ochi albaștri de rusoaică. Cu o privire blândă m-a privit în ochi zicându-mi:

-Luluș e în casă? Am început să plâng, m-am grăbit să intru și să-mi ascund ochii.

Parfum de iasomie… Luluș!! Luluș!! De ce nu ești aici, sunt singură, iar tu ai plecat la mare, am să vin după tine și am să te cert, prima dată în 15 ani. Ascultă la mine Luluș! Am avut grijă de tine, iar tu… Luluș! Vocea scade din ce în ce mai mult, ultima strigare a numelui răsună ca un ecou în urechile mele, covorul începe să-și schimbe culoarea, mă ridic în picioare și mă privesc în oglindă. Lacrimile au întins cea mai subțire linie a creionului chimic, ce indigo frumos, și ce fel s-a irosit; absența sentimentelor nu mă împiedică însă să îmi fie dor, să plâng, ochii triști, încă tineri, îmbătrâniți de grija maternă pentru Luluș, iar el te răsplătește fugind de acasă.

Continui să mă privesc în oglindă, la un moment dat îmi vine ideea nebună, să ascult marea. În seara asta voi pleca la mare.

Experiența acumulată în timp, mă scapă de teama condusului, dar nu am condus niciodată fără Luluș. Luluș hai să ascultăm November Rain care îți place ție, apoi vom asculta melodia mea, Carina știu că îți place videoclipul. Astea sunt melodiile de care știu că îți e dor, nici strigătul mării nu te mai strânge în lațurile lui, nici scoicile, cântăm Carina și ne întoarcem acasă I’ll steal your heart away in time, it’s only fair cause you have mine.

După două ore de condus și marea încă e departe, departe de noi Luluș, de visele noastre, cu cât mă apropii cu atât se îndepărtează, iar marea mă cheamă, mă cheamă la ea, mă strigă și mă înfioară. Zi sincer Luluș îți mai aduci aminte? De noi, de viață de, speranță. Ești fragil, ești un copil și plâng când nu te văd și plâng când nu te-aud. Te voi întâmpina la mare cu sufletul senin, te voi ierta că ai plecat fără mine, că m-ai lăsat în singurătate. Am crezut că dacă îți dau totul tu vei uita că există viață după viață.

