Compe

Nici nu știu dacă ar trebui să încep cu o scurtă prezentare a mea sau vă las să mă descoperiți pe parcursul rândurile.

Sunt Carla, dimineața, iubitul meu, Franco, mă trezește cu minunata cafea cu aromă de vanilie. Mă dezmiardă cu sărutări dulci și calde, mâinile scăldate în florile de pe pervaz îmi mângâie fiecare trăsătură, știe să mă facă mai frumoasă, să acopere fiecare defect.

Dar acum nu, nu vorbesc despre Franco; EL, e amantul perfect. Ne vedem zi de zi, mă întreabă cum mă simt, mă ascultă. Franco niciodată nu va ști că am un amant, nu aș vrea să-i zic. Uneori mă simt completă cu el, dar singură fără el, de aceea îl am și pe Gaspar.

Pe Gaspar îl văd uneori și când sunt cu Franco, dar nu mă simt stingherită de prezența lui. E ca o adiere plăcută de vară, mă atinge, acolo unde Franco mă rănește, și îmi vindecă rana. Privirea lui, uneori dură, alteori blândă, mâinile muncite, sau fine de la crema de aloe, cu ochii în lacrimi sau strălucitori ce emană dezamăgire sau fericire, mă încântă, mai ales că îl văd de când ies din camera de hotel. Cu parfum de levănțică, sau de Pacific, parfum de munte, de libertate. Schimbător în fiecare secundă plin de imprevizibil

Gaspar, e sclipirea pe care vrei să o vezi, e tot ce ai nevoie, nimic mai mult sau mai puțin. Te iartă, te ceartă, te înșeală și-ți cere iertare, mereu va descoperi că el e vinovatul și nu eu. La el pot țipa chiar dacă e vina mea și apoi să-i zic: ”Nenorocitule, tu ești de vină!”, e micul meu capriciu.

Gaspar mai are un nume, mulți îi zic Compe. Eu știu că e doar al meu. Chiar dacă toți ne știu, nimeni nu ar bănui că noi suntem amanți. Când îl văd, îmi oferă flori, ciocolată, cadouri mărunte, îmi oferă fericirea, uneori alinarea, mă duce în magazine, în parcuri, și asta pentru că e bogat și deține tot. V-am spus de ce îl ador cel mai mult pe Gaspar? Cu el l-am descoperit pe Franco! Avându-l pe Gaspar l-am avut și pe Franco, așadar dacă iubitul meu ar afla că am un amant, nu s-ar supăra căci acela e Gaspar. Uneori mă tem că m-ar putea schimba și Franco va descoperi idila, dar personalitatea multiplă și caracterul haotic al lui Gaspar pare să se potrivească perfect cu caracterul meu.

Sunt Carla, dimineața, iubitul meu, Franco, mă trezește cu minunata cafea cu aromă de vanilie. Sunt îndrăgostită de orașul în care locuim împreună, Compe.

Leave a Reply

