Tags

, , , , , ,

8 Martie, data când sărbătorim Ziua Mamei – în sufletul meu am ales să sărbătoresc ziua Eroilor mei.

Povestea noastră începe altfel și o apreciez așa cum este:

De prima dată când m-ai luat în brațe și eu am zis:”ești mămica mea”, instinctul meu de copil a ghicit sufletul bun din tine, așa că am știut că deși nu m-ai purtat timp de 9 luni tu trebuia să fii mămica mea pentru totdeauna.

Nu sunt aici să te condamn pentru pentru orice alegeri ai fi făcut sau pentru cum ai ales să mă crești, ci ca să-ți aduc aminte că ești un erou. Un erou despre care am zis la 7 ani că el împreună cu eroul Tati sunt idolii mei, dar nu ți-am spus niciodată despre asta.

Eroi care a însuflețit într-un mic copil neputiincios valori pe care nu le-ar fi avut niciodată în alte condiții, a însuflețit compasiunea pentru cei slabi și dorința de a deveni un Robin Hood împotriva celor răi.

Eroi care și-a stabilit prioritățile în funcție de micul copil care avea nevoie de îndrumare și care au investit timp atunci când alții n-au avut.

Pentru că am avut eroi reali în care să cred, azi sunt omul care scrie cuvintele astea: omul înverșunat, încăpățânat, creativ, mereu Gică Contra – mai bine de atât nu se putea.

Eroii m-au învățat că poate într-o zi nu voi schimba lumea, dar dacă voi schimba viața unui singur om voi schimba pentru el lumea întreagă.

Schimbarea mea ați fost voi, Eroii mei.

